söndag 17 juli 2011

Just en sån dag i dag!

Ni vet dom där dagarna som inte blir exakt som man tänkt sig,visst har ni det med.!

Idag blev min dag sån,det ville sig bara inte.... mitt mål för dagen var att kunna få in lite bilder med hjälp av min dotter Mys mobil, tog fina bilder,och trodde att nu så är det väl`"bara" att ladda över.. men NEJ då! det saknades en drivrutin.

Jag ringde min favoritsvärfar och bad om hjälp,så då tog jag min lilla bil och åkte in till stan.Men vi höll på 2 timmar och det gick bara inte. Så i morgon får jag gå in till Telia och se om dom har en skiva med DRIVRUTIN som bara ligger där och skräpar. Nu vet jag ivarjefall vad man ska ha en drivrutin till. Så varje dag lär vi oss nya saker.

Kanske är det så att universum ser till att bromsa mig lite i min iver att komma igång med bloggen,jag är ju som sagt väldigt energisk och kreativ och har svårt att vääänta!

Vilket fall som helst så känns detta jätte kul och jag har hittat ett nytt forum för mig att kunna dela med mig av det som jag Älskar att hålla på med.

Nu ska Vilda Carina krypa ner i sängen för i morgon börjar jag jobba igen....

God natt alla ni där ute och glöm inte att Älska dig själv för det är du värd!!!!

Inga kommentarer: