söndag 17 juli 2011

Alla älskar vi väl Disneyfigurerna! Denna målning finns på Fynda,jag fick möjligheten att måla i barnrummet...Kul..







..God morgon..

Hoppas ni alla mår bra och att ni tar till vara på dagen,även om den är lite grå
och kall. Idag ska jag baka glutenfria morgonscones och sen väcka alla barnen.
Sen hade barnen en önskan och det var att åka till kallhagasjön..brrrrr. tror dom vill

bada,men fryser barn? dom kan bada i vilken temperatur som helst..Vi kvinnor kan ju alltid skylla på något, om vi inte vill doppa oss..haha ! då är det bra att vara just kvinna!





Lite senare idag tänker jag se om jag kan ta lite bilder på sånt som jag ganska nyligen har målat.visserligen blir det mobilbilder,men det får duga tills min kamera kommer..

Hej på en stund och njut av varandet.<3

Inga kommentarer: