torsdag 1 september 2011

Mässan è sååå Fantastisk...Önskar att ni alla fick Vara med....

Att vara här i Stockholm på Älvsjömässan är bara så kul..Vi har köpt saker och möbler som bara är så häftigt läckra... Allt från Handtillverkat Vietnamesiskt Julpynt till Återanvända Indiska Industristolar och bänkar som dom använt till Indiska bröllop i skön patina.Många utställare har väldigt lika saker,men så hittar man dom där små värdefulla Guldkornen mellan krimset och kramset. 

Jag har tagit lite bilder idag och kommer så småningom lägga ut dom. Hoppas ni kommer till Fynda nu i höst och tittar på allt det vackra... Garanterat värt ett besök.

Hoppas ni alla mår bra och jag kommer snart vara mer aktiv igen på min blogg, jag har jobbat jätte mycket nu och håller på att planera mina kurser.. men bloggen längtar efter mig så vi ses snart igen... jag LOOOOVAAR!!!

Inga kommentarer: